Gyakran kötelezőnek számít a kirakatvilágítás

Kirakat világítás
Kirakat világítás

Csak kevés cég tudja, hogy a biztos sikerhez, a forgalom fellendüléséhez és a profitszerzéshez nem elég csak minőségi, márkás produktumokat forgalmazni, hanem olyan megoldások mellett is kötelező dönteni, amelyek az adott áruházba bevonzzák az érdeklődőket.

Talán ezért is egyre elterjedtebb a kirakat világítás, az a módszer, amely roppant sajátos megoldás, és ami egyértelműen megragadja a plázában járók figyelmét, felkelti a bolt előtt elsétáló ember érdeklődését. Nyilvánvalóan egy gyengén megvilágított kirakat vagy egy nem megfelelő világítási megoldásokkal rendelkező hely nem tud majd pozitív hatást gyakorolni a kliensre. Leginkább két fontos negatív tényezővel járhat a rossz kirakat világítás, amit természetesen az adott üzlet vezetője, menedzsere mindenképp el kell kerüljön. Először is a nem modern, korszerű berendezések bizony hozzájárulhatnak a magas működési költséghez. Ez gyakran még egy hónap alatt is érződik, arról nem is beszélve, hogy egy év után bizony a megtakarítás több százezer forint is lehetne.

Pontosan ezért kell a modern megoldásokat választani, amelyeket illetően főszerephez juthat a LED. A rosszul megtervezett kirakatvilágítás másik negatívuma, hogy a potenciális vevők elvesztését is előidézheti, hiszen azok se térnek be a boltba, akiket valóban érdekel az áruház felhozatala. Sőt, emellett azok sem választják az adott shop produktumait, akiket nem érdekel egy adott termék, azonban ha észrevesznek egy árucikket, köszönhetően a profi kirakatvilágítás megoldásának, ami jól jönne, akkor nem haboznának betérni az üzletbe.

Megfigyelések arra a következtetésre jutottak, hogy a nagyobb áruházakban sétáló emberek nem rendelkeznek konkrét céllal, tehát nem tudják, hogy mit akarnak megvásárolni, ezért csak akkor döntenek a megvétel mellett, ha a termék valóban megragadja őket. Emiatt is jelenthető ki, amit természetesen a szakemberek is alátámasztanak, hogy az ideális, modern, professzionális kirakatvilágítás akár 15%-al is megnövelheti az adott áruház bevételét. Tanácsos hát alkalmazni ezt a korszerű, lényeges módszert.