A cégen belüli és kívüli kommunikáció érdekében gyakran alkalmaznak telefonközpontokat a vállalatok, amelyek folyamatos kommunikációra adnak lehetőséget. A telefon központ számos előnye közé tartozik a költséghatékonyság. A szolgáltató oldalán elérhető tájékoztatókban látható, hogy a központok alkalmazásához nem szükséges nagy beruházás, hiszen a vállalatok bérleti konstrukció keretében alkalmazhatják a központokat, így nem lesz szükség egy teljes rendszer kiépítésére. A telefon központ számos előnye közé tartozik az alacsony percdíj ár is. A táblázatban látható, hogy az ajánlatokban alacsonyak a percdíjak, ezért alacsony áron lehetséges a kommunikáció. A központok kiváló hálózatot biztosítanak, ezért zökkenőmentes kommunikáció lehetséges. A telefon központ számos előnye megtekinthető a szolgáltató oldalán is. A felületen megtalálható az ügyfélközpont elérhetősége is, amelyen tájékoztatás kérhető az ajánlatokkal kapcsolatban. A telefon központok kiépítését bármikor igényelhetik az ügyfelek.