Igen finom a fehérjés palacsinta

Fehérjés palacsinta

A diétázás szinte sohasem könnyű, hiszen a szervezetnek nehéz hozzászoknia a változásokhoz. Az apró részletekre fokozottan oda kell figyelni, különben nem sikerül a vágyott súly elérése.

Édesség helyett, inkább fehérjés palacsinta kerüljön a tányérra, mert ez sokkal egészségesebb. Zab felhasználásával kell elkészíteni, tehát azok is megkóstolhatják, akik érzékenyek a gluténra. A búzából készült lisztet inkább érdemes mellőzni, mert nem tesz jót a szervezetnek.

Inkább a fehérjés palacsinta fogyasztására kell helyezni a hangsúlyt, mert így egyszerűbbé válik az izomépítés. A sütés érdekében be kell szerezni a már említett zabot, 2 tojást, 3 dl tejet, egy csipet sót, egy teáskanál sütőport, illetve 40 gramm fehérjeport. Ezután jön az összekeverésük. Az ízesítéshez cukor helyett inkább eritritet kell használni.

Tanácsos néhány gyümölccsel is díszíteni a fehérjés palacsintát. Ennek hatására még finomabb lesz, tehát érdemes ezzel tölteni az időt a konyhában. Lehetőleg néhány csepp olívaolajjal kell sort keríteni a sütésre.

Print Friendly, PDF & Email